دانلود موزیک ایرانی

دانلود موزیک ایرانی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

ادکلن با قیمت مناسب

ادکلن با قیمت مناسب

ادکلن مردانه امپر مدل Genesis Noir

جستجوگران دنیای ادکلن از سال‌ها قبل با محصولات کمپانی"امپر"(Emper) از طریق ادکلن‌های مشهوری مانند اپیک ادونچر"،"لجند" و "پرزیدنت" آشنا هستند، محصولاتی تجربه شده و مورد قبول در بین نسل جوان ایران. اکنون ادکلن جنسیس Genesis Noir(جنسیس نویر)، محصولی گرم و تند از همین کمپانی مشهور در خدمت شماست!

ویژگی ادکلن Genesis Noir ایجاد فضایی گرم بوده و یادآور طبیعتی تابستانی در اطراف شما خواهد بود. چه در نزد کسی که از این ادکلن استفاده می‌کند و چه نزد کسانی که مخاطب رایحه‌ی آن هستند، قابلیت برآورده کردن سلیقه‌های متفاوت تجربه شده است. انتخاب نت‌های اصیل و طرز و ترتیب آزاد شدن آن‌ها از اصولی پیروی کرده است که آقایان جوان با هر سلیقه‌ای می‌توانند از آن با اطمینان خاطر استفاده کنند.

 همان‌طور که رنگ آبی، مورد پسند اغلب افراد قرار می‌گیرد، این ادکلن نیز در دنیای رایحه‌ها چنین حالتی را داراست. شاید شما عاشق این ادکلن نشوید اما امکان ندارد که آن را نپسندید.

هم‌چنین بسیار بعید خواهد بود آقای جوانی که سلیقه‌اش را دقیقاً نمی‌دانید و می‌خواهید هدیه‌ای به او بدهید این ادکلن را نپسندد. از لحاظ برآورد ظاهری نیز در بدنه‌ی این ادکلن نوعی سلفون جدید  به کار رفته و به همین دلیل گران‌تر از قیمتش نشان می‌دهد! قیمت ادکلن  Genesis Noi با توجه به کیفیت ارایه شده در آن در سخت‌گیرانه‌ترین حالت نیز قابل قبول است.

نت اولیه: نعناع، لیموترش، گشنیز، نت میانی: پرتقال، ادویه‌جات. نت اصلی: مشک، بلوط، چوب سدر

ادکلن مردانه سریس اسپلندور بلک Splendor Black حجم 100 میلی لیتر

این ادکلن جزو ادکلن های معروف مردانه باقیمت مناسب هست. کشور سازنده این ادکلن سوییس است و نت‌های اولیه این ادکلن نارنج، لیمو و نت‌های سبز می‌باشند. پس از گذشت مدتی بوی خوش گل فریزیا، زنبق دره و ماگنولیا استشمام می‌گردد. نت‌های پایانی نیز عنبر، مشک سفید و چوب درخت سرو هستند که هر کس با استشمام آن از خود بیخود می‌شود. قیمت ادکلن اسپلندور

در شیک فام بسیار عالی عرضه میشود.

میزان ماندگاری بوی این ادکلن عالی بوده و با میزان پخش بوی عالی در میهمانی‌ها توجه همه افراد را به شما جلب خواهد کرد!

 ادکلن مردانه امپر کوبیسم Qubism حجم 100 میلی لیتر

ادکلن کوبیسم مردانه یک ادکلن گرم و انرژی‌بخش شرقی است. واژه‌ی «کوبیسم» یک سبک نوع سبک نقاشی است. کوبیسم این کلمه از کوب فرانسه به معنی مکعب مشتق است . آقای دکتر معین آرد: مکتب نقاشی است که در آن نقاش اشیاء را به شکل‌های هندسی نشان می‌دهد. در این مکتب نقاش می‌خواهد قسمت‌های نامرئی و جهات مختلف و عناصر اساسی اشیاء و مناظر را بر روی تابلو متراکم ساخته ، در یک‌لحظه نشان دهد. این سبک به دنبال این است که تمام ابعاد یک جسم را روی یک صفحه‌ی نشان دهد و این‌گونه صفحه‌ای تنها دو بعد دارد. کنار هم گذاشتن چند بعد روی یک جسم، نه آن را زیباتر می‌کند و نه ماهیت آن را نشان می‌دهد؛ بنابراین، چیزی که روی بوم می‌بینید، باید حاصل کار استادی بسیار ماهر باشد تا بتواند به‌عنوان یک اثر هنری در نظر گرفته شود. حال می‌خواهیم راجع ‌به ادکلن مردانه کوبیسم بگوییم که تولید برند شرکت امپر (Emper) است. شیشه‌ی مشکی ادکلن کوبیسم یک مکعب کوتاه‌قد و جمع‌وجور است که روی آن، نام Qubism بارنگ روشن درج‌شده است که به‌وضوح قابل‌مشاهده است. در بطری که قسمت بالای آن به رنگ بطری و سیاه‌رنگ و قسمت پایین آن شفاف و بی‌رنگ است، به‌خوبی روی بطری سوار شده است. به گفته‌ی سازنده، رایحه‌ی این ادکلن هم بوی ادویه‌های تازه می‌دهد و هم بوی علف را به مشام شما می‌رساند.ادکلن با قیمت مناسب

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 442 تاريخ : 21 شهريور 1398 ساعت: 22:41

پرفکت مانی چیست؟

 

 پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی، از جمله شرکت هایی است که خدماتی نظیر تبادلات مالی و صرافی ارز را در سطح بین المللی انجام می دهند. هر شخص از هر جای جهان می تواند به راحتی برای خود اکانتی در پرفکت مانی داشته باشد و از امتیازات و خدمات بسیار زیاد این شرکت بهره ببرد.

پرفکت مانی، از معدود شرکت های مالی و اعتباری است که پس از تحریم های آمریکا، ایرانیان را از دسترسی به خدمات خود محروم نکرده است. بر همین اساس، این سامانه در ارائه خدمات به اشخاصی که در دریافت ارز از خارج از کشور و یا  پرداخت های ارزی به سایر نقاط جهان با مشکل مواجه هستند، خدمات ارائه می دهددر سایت پرفکت مانی هر کسی به راحتی می تواند تبادلات مالی و ارزی خود را در بستر اینترنت انجام دهد. از لحاظ امنیتی، هم پرفکت مانی و هم سام اکسچنجر به عنوان عاملیت پرفکت مانی، همه ی مسائل ایمنی را برای حفظ حریم شخصی و سیاست های مربوط به امور مالی شما را مدیریت و تضمین می نمایند.

پرفکت مانی شرکتی مالی اعتباری، در کشور پاناما است که بر اساس قوانین آن کشور، قوانین خیلی پیچیده ای ندارد و حتی در وب سایت این سامانه بخشی برای فارسی زبانان نیز موجود است و شما می توانید به راحتی امور مربوط به خرید و فروش پرفکت مانیرا از طریق سام اکسچنجر در این سامانه انجام دهید.

 

ووچر پرفکت مانی

خرید و فروش پرفکت مانی و فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت در سام اکسچنجر 

سام اکسچنجر، یکی از معتبرترین صرافی های آنلاین در زمینه ی خرید و فروش پرفکت مانی و وچر پرفکت مانی است. شما می توانید با داشتن حسابی در پرفکت مانی، از طریق وب سایت سام اکسچنجر، با کمترین کارمزد به خرید و فروش پرفکت مانی بپردازید. این سایت معتبر فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت با امنیت بالا خدمات ارزهای دیجیتال را به کاربران عرضه می کند.

ووچر پرفکت مانیچیست؟

تا پیش از این، در موسسات بین المللی مالی اعتباری نظیر پرفکت مانی از چک های بانکی، جهت حمل نکردن پول نقد بهره برده می شد. ولی امروزه این امر تقریبا ، منسوخ شده و جای خود را به ووچرها داده است. در حقیقت ووچر پرفکت مانی، نوعی چک دیجیتالی بین المللی است که در اختیار شما قرار می گیرد.

سام اکسچنجر جهت ایجاد ووچر پرفکت مانیو انجام تبادلات مالی ، یاریگر شما خواهد بود. کافی است به این وبسایت مراجعه کنید تا بتوانید از طریق سام اکسچنجر، ووچر پرفکت مانیخود را تهیه نمایید.

خرید و فروش پرفکت مانیدر سام اکسچنجر :

 

 

 

خرید و فروش پرفکت مانیدر سام اکسچنجر

سام اکسچنجر، با دارا بودن تجربه کافی در خصوص تبادلات مالی و اعتباری بین المللی محلی مناسب برای انجام خرید و فروش پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی است. شما به راحتی می توانید ووچر پرفکت مانیرا، از سایت سام اکسچنجر تهیه کنید . علاوه بر آن همانطور که گفته شد در این سایت خدمات خرید و فروش پرفکت مانیبه مشتریان ارائه می شود. چرا که ایجاد یک ووچر در پرفکت مانی، ممکن است همراه با دردسرهایی برای کاربران باشد.

برای خرید و و فروش پرفکت مانی، کافی است به وبسایت www.samexchanger.com مراجعه کنید تا در کمترین زمان و با پرداخت کمترین قیمت بتوانید تبادلات مالی خود را در پرفکت مانی انجام دهید. در این سایت فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت و بالاترین امنیت اقدام می شود. همچنین تمام اطلاعات هویتی شما نزد این کاملا ً محرمانه خواهد بود. علاوه برآن لازم به ذکر است که این سایت پایبند به قوانین جمهوری اسلامی ایران است و به هیچ وجه با سایت های شرط بندی و قماربازی همکاری نمی کند.

هدف صرافی ارز دیجیتال سام اکسچنجر، رضایت کاربران از ارائه خدمات است. چرا که مهم ترین مسئله برای مدیریت سام اکسچنجر، مشتری مداری و جلب رضایت کسانی است که برای تامین اکانت یا خرید و فروش پرفکت مانیبه این سایت مراجعه می کنند.

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 371 تاريخ : يکشنبه 31 شهريور 1398 ساعت: 23:33

خرید و فروش پرفکت مانی ارزان

خرید و فروش پرفکت مانی ارزان توسط سایت سام اکسچنجر

خرید و فروش آنلاین امروزه بسیار گسترده شده است و در معاملات در سراسر دنیا استفاده می شود. برای خرید از سایت های برون مرزی و یا دریافت پول بدون واسطه قرار دادن بانک ها می توانید از ارزهای دیجیتالی استفاده کنید یکی از شببکه های متداول برای خرید و فروش ارز دیجیتالی پرفکت مانی است. برای اینکه پرفکت مانی ارزان بخرید و آن را با بهترین قیمت به فروش برسانید سام اکسچنجر به شما کمک می کند تا معاملات خود را بدون پرداخت درصد بهره و کارمزد انجام دهید و از این طریق در پرداخت های خود صرفه جویی کنید.

سام اکسچنجر، با داشتن بیش از 7 سال سابقه در زمینه خرید و فروش ارز های دیجیتال . انجام تبادلات مالی بهترین گزینه برای انجام خرید و فروش پرفکت مانی ارزان و ووچر پرفکت مانی است. برای خرید و فروش پرفکت مانی ارزان از طریق سایت سام اکسچنجر به نشانی www.samexchanger.com  می توانید با مراجعه به آدرس ین سایت ابتدا اقدام به ثبت نام و اهراز هویت در این سایت اقدام کنید. لازم به ذکر است که مراحل ثبت نام و تأیید هویت در این سامانه به سرعت و بدون اتلاف وقت انجام می پذیرد.

پرفکت مانی ارزان بخرید

برای خرید پرفکت مانی ارزان و بدون بهره از طریق سایت سام اکسچنجر کافی است مراحل زیر را طی کنید.

مراحل ثبت نام در سامانه سام اکسچنجر:

 

همان طور که در شکل ملاحظه می کنید پس از ثبت نام و عضویت در سایت باید اقدام به ارسال مدارک کنید. سایت سام اکسچنجر یک سایت مطمئن و قانونی است و هرگز بدون اهراز هویت اجازه فعالیت به افراد را نمی دهد. پس از این مرحله شما به آسانی می توانید اقدام به خرید و فروش پرفکت مانی کنید. اگر به دنبال یک سایت مطمئن برای خرید پرفکت مانی ارزان هستید می توانید با خیال راحت از این سایت به خرید و فروش ارز بپردازید. فرایند ثبت نام در سام اکسچنجر در عین امنیت بالا ساده بوده و مراحل پیجچیده سایت های دیگر را ندارد.

سایت سام اکسچنجر را بیشتر را بشناسید

تیم پشتیبانی موجود در سایت سام اکسچنجر در تمام ساعات شبانه‌روز آماده ارائه راهنمایی و کمک به شما کاربران عزیز خواهند بود و از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشید زیرا کارشناسان باتجربه سام اکسچنجر شما را تنها نمی گذارند. این سایت مبادلات مالی را با سرعت و دقت بالا انجام می دهد. یکی از بهترین مزیت های سایت سام اکسچنجر این است که شما محدودیت خرید ندارید و می توانید هرچند بار که لازم دارید خرید کنید.

یکی دیگر از مزیت های سایت سام اکسچنجر این است که خرید و فروش پرفکت مانی را بدون دریافت بهره و سود انجام می دهد و به همین دلیل می توانید مطمئن باشید که برای خرید و فروش پرفکت مانی ارزان یک سایت معتبر را انتخاب کرده اید.  

معامله با پرفکت مانی چگونه است؟

همان طور که گفتیم شما می توانید برای خرید و فروش پرفکت مانی ارزان از سایت سام اکسچنجر استفاده کنید. کافی است یک حساب کاربری وریفای شده در سایت پرفکت مانی ایجاد کنید. مزیت استفاده از یک حساب کاربری تائید شده این است که کارمزد تراکنش‌ها از 2 درصد به 5/0 درصد کاهش خواهد یافت. برای اینکه در پرفکت مانی معامله کنید باید حداقل 100 دلار سرمایه داشته باشید. با داشتن یک حساب پرفکت مانی به راحتی می توانید مبادلات لازم برای کسب و کارهای اینترنتی را انجام دهید. 

برای شروع معامله با پرفکت مانی باید از فرآیند ووچر استفاده کنید. استفاده از این فرایند آسان و ساده است. پرفکت مانی یک سیستم پرداخت پویا و مطمئن برای حواله ها با مبالغ بالا می باشد. مهمترین دلیل محبوبیت perfectmoney این است که برای کاربران ایرانی محدودیت ایجاد نمی کند. پس از شارژ پرفکت مانی به صورت آنلاین می توانید به معامله با پرفکت مانی بپردازید.

مزایای استفاده از پرفکت مانی

سیستم پرفکت مانی مزایای بسیاری دارد و از طریق آن می توان با 110 کشور دنیا معامله کرد و همچنین از 22 زبان پشتیبانی می کندبرداشت پول از حساب شخصی در این سیستم در تمامی دفاتر صرافی صورت می­گیرد ولی کاربران باید توجه نمایند که تمامی تراکنش­های آن غیرقابل برگشت هستند. کاربران پرفکت مانی می توانند از کدهای الکترونیکی استفاده کنند که باعث بالا رفتن سرعت شده و نیاز به تأیید را از بین می برد که در روش انتقال پول به صورت وجه وجود دارد.

پرفکت مانی از امنیت خوبی برخوردار است زیرا ورود به آن از طریق ارسال کد تأیید به تلفن صورت می گیرد.

چگونه پرفکت مانی ارزان بخریم؟

برای اینکه پرفکت مانی ارزان بخرید باید تا حد امکان از نوسانات قیمت دور باشید. استفاده از یک سایت معتبر برای خرید پرفکت مانی ارزان که دارای سرعت بالایی نیز باشد تا حد زیادی باعث می شود از نوسانات قیمت دور باشید و بتوانید پرفکت مانی را با قیمت مناسبتری خریداری کنید. نکته دیگری که به خرید پرفکت مانی ارزان کمک می کند این است که از سایت هایی پرفکت مانی بخرید که کارمزد کمتری دریافت کنید. برخی سایت ها با عنوان فروش پرفکت مانی ارزان مبلغی به عنوان دستمزد انتقال دریافت می کنند علاوه بر این مبلغی نیز به عناون دستمزد به آن اضافه می کنند. و یا ممکن است به بهانه وریفای بودن حساب کاربر مبلغ اضافی نیز دریافت کنند.

بنابراین اگر می خواهید یک سایت معتبر برای خرید پرفکت مانی ارزان انتخاب کنید به این نکات توجه کنید.

سایت سام اکسچنجر بصورت آنی و اتوماتیک خرید اتوماتیک پرفکت مانی را انجام می دهد و به همین دلیل با خرید پرفکت مانی از سام اکسچنجر از نوسانات لحظه ای در امان هستید و پرفکت مانی ارزان خریده اید.

 

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 411 تاريخ : يکشنبه 31 شهريور 1398 ساعت: 1:01

تحصیل در اتریش

ویژگی های کشور اتریش برای تحصیل

اتریش کشوری سر سبز و زیبا در اروپا می باشد که مهد تمدن موسیقی دنیا محسوب می گردد. كشور اتریش با دارا بودن عناصری همچون كیفیت بالای محیط زیست و فرهنگ غنی، جاذبه های زیادی برای عرضه دارد. این كشور با درهم آمیختن امنیت، امكانات خرید و گذران اوقات فراغت و استاندارد بالای زندگی از لحاظ كیفیت زندگی در مقام دوم جهان قرار دارد.

اتریش یكی از امن ترین كشورهای جهان است. بر طبق آمار سال 2019 از لحاظ رعایت امنیت حقوق فردی و مالكیت، كشور اتریش در مقام سوم جهان قرار دارد.

همچنین کشور اتریش بدلیل آثار باستانی و هنری خود از شهرت جهانی برخوردار است.

 

من وقتی از دبیرستان فارغ التحصیل شدم همیشه به این فکر می کردم که چطور می شود برای مهاجرت تحصیلی اقدام کرد و کدام کشور برای مهاجرت تحصیلی مناسب من است. از همه در مورد مهاجرت تحصیلی به اروپا می پرسیدم. حتی به تحصیل در آمریکا هم فکر کردم و برای بررسی سعی کردم دانشگاه های آمریکا را مورد بررسی و ارزیابی قرار بدهم. تا این که با موسسه دانش پژوهان اورانوس آشنا شدم. انصافا موسسه خوبی بود و مشاوره های دقیق تحصیلی و مهاجرتی را به من داد. من واقعا فکر می کنم این موسسه یکی از بهترین موسسات اعرام دانشجو به خارج از کشور و خصوصا این که بعد از رفتن به آنجا متوجه شدم که موسسه دانش پژوهان اورانوس در زمینه اعزام دانشجو به اتریش بسیار فعال و قوی اقدام می کند.

تحصیل در اتریش همیشه یکی از دغدغه های من بود و از این بابت یافتن یک دانشگاه خوب بویژه از بین دانشگاه های اتریش یکی از دغدغه های من بود. من فکر می کنم از میان دانشگاه های اتریش یکی از بهترین ها دانشگاه وین اتریش university of vienna است. البته من آن موقع هنوز شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه های اتریش را نمی دانستم تا این که متوجه شدم که شرایط خوب و مفیدی دارد و دانشگاه وین از هر نظر برای تحصیل من مفید است. البته دانشگاه های دیگر هم مثل تحصیل هنر در اتریش یا تحصیل موسیقی در اتریش و دانشگاه سالزبروگ و دانشگاه گراتس هم بود اما خوب دانشگاه وین یک چیز دیگر است.

خلاصه سرتان را درد نیاورم دانشگاه وین را برای ادامه تحصیل در اتریش انتخاب کردم و از انتخاب خودم فوق العاده راضی ام. البته موقعی که من رفتم نیاز به داشتن مدرک a2 زبان آلمانی داشت و ولی برای شخصی با استعداد و توانایی های من اصلا چیز مشکلی نبود.

چند تا تصویر هم از دانشگاه وین اختصاصی گرفتم که ببینید و لذت ببرید انصافا دانشگاه زیبا و خوب و مکانی فوق العاده برای تحصیل ایرانیان در خارج از کشور می باشد.

 

 

 

 

دانشگاه وین رشته های بسیار متفاوتی دارد و حدود 650 سال از تاسیسش می گذارد و یکی از قدیمی ترین دانشگاه های اروپا محصوب می شود. اگر مایل بودید من برخی از برترین رشته های تحصیلی این دانشگاه را برایتان می گذارم. راستی من شنیدم میشه تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان یا تحصیل در اتریش با مدرک دیپلم را هم انجام داد اما در موردش مطمئن نیستم. اما در فرایند اخذ ویزای تحصیلی اتریش موسسه دانش پژوهان اورانوس مشاوره های خیلی دقیقی به من داد و من به خوبی بعد از گرفتن وقت سفارت اتریش موفق به گرفتن ویزای اتریش شدم.

 

 

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 442 تاريخ : جمعه 29 شهريور 1398 ساعت: 21:08

قوانین جدید پایه فرابورس
قوانین بازار پایه

همه فعالین بازار سرمایه با انواع بازارها در بورس و فرابورس آشنا هستند. این بازارها بر اساس نحوه ارائه صورت های مالی، شفافیت و کوچک و بزرگ بودن شرکت از نظر سرمایه مالی تقسیم بندی می‌شوند. بازار پایه یکی از این دسته بندی هاست که همواره به دلیل نوسان – و ریسک های زیاد با وجود عدم شفافیت کافی مورد توجه سهامداران ریسک پذیر بازار سرمایه بوده است. نوسان گیرها و همه کسانی که به سودهای زیاد روزانه و شارپی علاقه مند هستند، اغلب – سهام بازار پایه را خرید و فروش می کنند. قوانین بازار پایه اخیرا دچار تغییراتی شده است که در این مقاله قصد داریم به آن ها بپردازیم.

 نوسان شدید قیمتی روزانه با توجه به دامنه نوسان ۱۰% یا عدم وجود دامنه نوسان در این بازار باعث می شد افراد تازه وارد که اطلاعات کافی در خصوص این گونه سهم ها نداشتند، با خرید آن‌ها دچار زیان شده و با ضرر از بازار بورس خارج شوند. چندی پیش طی اطلاع رسانی سازمان بورس اوراق بهادار قرار شد اصلاحاتی برای کنترل نوسانات این بازار در جهت منافع سهامداران در نظر گرفته شود. بر این اساس قرار شد که سهام بازار پایه تحت ۳ تابلو پایه زرد، پایه نارنجی و پایه قرمز تقسیم بندی شوند. این بازار که پیش از این شامل بیش از ۱۰۰ سهم در پایه های الف، ب و ج بود، بر اساس تقسیم بندی جدید قرار شد بیشتر تحت کنترل قرار گیرد. بسیاری از افراد فعال بازار سرمایه با این سؤال ها مواجه هستند که با این تغییرات:

بازار پایه چه خواهد شد؟

آیا نقدینگی از بازار پایه خارج خواهد شد؟

در این مقاله قصد داریم در خصوص تغییر روش معاملات بازار پایه صحبت کنیم.

 

پیش از رنگی کردن بازار پایه، طرح های دیگری نیز برای کنترل و اصلاح این بازار در نظر گرفته شده بود. این طرح ها یا کامل نبودند یا با مخالفت فعالین بازار و مدیران سازمان همراه بود. آخرین طرح رد شده، طرحی بود که در آن قیمت های خرید و فروش مشخص نبود و سهامداران با سازو کار خاصی می بایست اقدام به خرید و فروش سهام می‌کردند.

پس از رد شدن طرح مذکور، این بار مدیران سازمان بورس تصمیمات دیگری گرفتند. بر اساس این تصمیم مقرر شد سهام بازار الف، ب و ج در تابلو پایه زرد، نارنجی و قرمز تقسیم بندی شوند.

منبع : bashgah

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 347 تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1398 ساعت: 1:40

موسسه ونوس

موسسه ونوس با عنایت خاطر به اهمیت کنکور سراسری و نقش پر رنگ آن در زندگی تحصیلی دانش آموزان، با ارائه پکیج های آموزشی بهترین اساتید کنکور، تسهیل کننده مسیر کنکور و یاری رسان دانش آموزان در طول این مسیر می باشد که با آرامش خاطر بیشتری بتوانند خود را برای شرکت در کنکور سراسری آماده نمایند. موسسه ونوس با ارائه پکیج های آموزشی بهترین اساتید کنکور، به سبک جدید و کاملا راهبردی عمل کرده است که فرد می تواند یادگیری عمیقی از دروس نه تنها برای کنکور بلکه طولانی مدت کسب کند. اساتید موسسه ونوس که بی شک جزو نام داران عرصه کنکور می باشند روش تدریسی ارائه داده اند که یادگیری بلند مدت و به خاطرسپاری قواعد دروس را تسهیل می کند. پکیج های آموزشی ونوس، شما را از رقیبان خود چند گام جلوتر قرار می دهد چرا که اساتید پکیج های آموزشی ونوس با آگاهی از قواعد یادگیری ذهن و علوم شناختی، تدریس می کنند و در پشت صحنه تدریس، ذهن شما را برای یادگیری عمیق و مفهومی دروس آماده و منسجم می کنند.کافیست امتحان کنید. علت حصول نتیجه عالی و بی شک بدون رقیب بودن موسسه ونوس این است که ساختار سلسله مراتبی ذهن را در پکیج های درسی خود گنجانده است. دانش آموزان برای پیشرفت چشمگیر آینده تحصیلی خود باید روش یادگیری مشخصی داشته باشند تا بتوانند غول کنکور را پشت سر بگذراند البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که هدف درس خواندن نه تنها برای پشت سر گذاشتن یک روز! بلکه یادگیری بلند مدت باشد، اگر این روش یادگیری صورت گیرد فرد با اطمینان خاطر بیشتری می تواند سد کنکور را بشکند. اما این موضوع چگونه حاصل می شود؟ با هک کردن ذهن! این مسئله در محصولات موسسه ونوس کاملا محسوس است. تحقیقات انجام شده نشان داده است که انسان توانایی نگه داشتن حدود هفت موضوع در حافظه‌ی کوتاه مدت (حافظه ای که محل ذخیره اطلاعات در زمان کوتاه می باشد) را دارا می باشد. تعجب نکنید که چرا تعداد اندکی موضوع نگهداری می کند بارها به حافظه کوتاه مدت خود اطمینان کرده ایم و شکست خورده ایم! اما می توان نحوه یادگیری حافظه کوتاه مدت انسان را دستکاری کرد تا بتوان سریعتر مطالب را به حافظه بلند مدت انتقال داد. وقتی درسی را برای اولین بار آموزش می بینیم مطالب در حافظه کوتاه مدت ذخیره می شود و چون گنجایش آن اندک است باید مروری بر درس داشته باشیم تا به ذهن گوشزد کنیم اطلاعات، اطلاعات مهمی است و باید آن را به حافظه بلند مدت انتقال دهد در غیر این صورت حافظه، مطالب را با مطالب جدید جایگزین می کند. در واقع باید با ” آسانسور” این اطلاعات موجود در حافظه کوتاه مدت را به حافظه بلند مدت انتقال داد! آسانسور در این جا استعاره از مرور می باشد. موسسه ونوس، “آسانسور” را در اختیار شما قرار می دهد. نحوه تدریس اساتید به گونه ای است که دانش آموز مجبور می شود ناخودآگاه برای مرور به پکیج مراجعه کند چون در روش تدریس خود به سه نکته مهم توجه کرده اند. نکات حائز اهمیت در دی وی دی های موسسه ونوس 1. ساختار سلسله مراتبی ذهن: ذهن را اگر درختی تصور کنیم درس ها و مطالب را می توان در هر کدام از شاخه ها جای داد، اساتید پکیج های آموزشی ونوس، مطالب را به گونه ای آموزش می دهند که از ریشه، درس را شروع و به طور ظریفی مطالب را در شاخه هایش قرار می دهند و در انتهای تدریس، فرد مشتاق پر کردن شاخه ها و آب دادن به ریشه (مرور) شود. 2. درگیری همزمان چهار لوب مغز: هنگامی که فرد درسی را آموزش می بیند علاوه بر دیدن و شنیدن نیز یادداشت برداری انجام می دهد یعنی درگیری سه بخش لوب های مغز، اما چون تدریس در موسسه ونوس به گونه ای است که باید ساختار درختی مطالب حفظ شود لوب پیشانی که مسئول یادگیری می باشد را نیز درگیر می کند و چهار لوب به طور همزمان برای به خاطر سپاری مطالب، همکاری می کنند. 3. اثر متوسط: شاید تاکنون به این موضوع توجه نکرده باشید، اما ونوس ، تنها موسسه ای است که به این اثر توجه داشته و توانسته است با تعدیل این موضوع، ساختار سلسله مراتبی از دروس در ذهن ایجاد کند و سبب موفقیت قطعی دانش آموزان در یادگیری شود. افزایش یادگیری تا حدودی از روش های غیر معمول پیروی می کند، فردی که تازه درس خواندن را شروع کرده تا فردی که در آن درس خبره شده است انتظار می رود مسیر خطی را طی کرده باشد، برهمین اساس هنگامی که فرد با موضوعی آشنا می شود سطح کارایی او به تدریج افزایش می یابد تا به سطح خبرگی برسد، اما این فرض اشتباه است! زیرا مطالعات نشان داده است افرادی که در سطح متوسط (اکثر دانش آموزان) قرار دارند در انجام برخی کارها نسبت به افراد سطح پایینتر ضعیفتر می باشند! علت این است که افراد تازه کار اطلاعات اندکی دارند و افراد متوسط با اطلاعات مرتبط و نامرتبط بیشتری سروکار دارند همین موضوع سبب می شود در تفکیک مسائل ناتوان باشند. به همین علت در برخی تستها مفهوم تست را متوجه شده اما به دلیل ارتباط دادن موضوعات زیادی با تست، دچار سردرگمی می شویم اما فرد تازه کار چون فقط بخشی از موضوع را می داند همان بخش اگر سوال داده شود بسیار سریعتر از فرد متوسط جواب می دهد و وقت کمتری صرف می کند. راهکار چیست؟ راهکارش در پکیج های موسسه ونوس نهفته است که با یادگیری مداوم-بازآموزی و تمرین های مکرر دروس، به فرد در تفکیک اطلاعات کمک می کند. مسئله ی مهمی است، به آن فکر کنید! دانش آموز کنکوری ، اشتباهات خود را بعد از چندین مرور متوجه می شود و به رفع آن می پردازد و چون فرد مرحله مرور و رفع اشکال را پیش رفته است در مرحله اعتماد به نفس قرار می گیرد و مطمئن است تسلط کافی در آن موضوع دارد و همین تسلط موضوع، سبب شگل گیری ارتباط درست آن با سایر مطالب می باشد، اگر در کنار این روش یادگیری، اساتید به شما چندین بار در روزهای مختلف درس را با روش مبتکرانه ای آموزش دهند مطالب در اعماق حافظه بلند مدت جای خواهد گرفت. موسسه ونوس به شما در رسیدن به این یادگیری کمک شایانی می کند، پس این پکیج تنها یک صدا و تصویر نیست بلکه مشوق شما برای مرور می باشد همچنین تست ها را کاملا کاربردی و تکنیکی توضیح می دهد و شما آسوده تر می توانید تست را درست! بزنید،

 
 
 
منبع : ونوس
دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 388 تاريخ : جمعه 22 شهريور 1398 ساعت: 11:42

سیستم اتوماسیون اداری چیست؟

سیستم اتوماسیون اداری چیست؟  

امروزه با ورود اتوماسیون اداری شیوه های ناکارامد سنتی در جهت رسیدگی به انجام امور دفتری در سازمان های کوچک و بزرگ به طور کلی کنار گذاشته شده است. زیرا بیش از 70 درصد آن ها هیچ ارزش افزوده ای نداشته و بیشتر اتلاف وقت و منابع محسوب می شدند. خودکار سازی، یک پارچه نمودن و بهینه کرن تمامی این فرایند ها در جهت نیل به اهداف متعالی سازمانی،کاری است که در غالب اتوماسیون اداری مطرح می شود.

مفهوم اتوماسیون اداری چیست؟

با توجه به گسترش و پیچیده شدن ارتباطات تجاری سازمان ها ، نیاز به یک سیستم اداری یکپارچه که بتواند حجم عظیمی از مکاتبات و اطلاعات را با دقت و سرعت مورد بررسی و طبقه بندی قرار دهد ، به وضوح احساس می شود. چرا که یکی از منابع با ارزش و اصلی مدیران در سازمان های کوچک و بزرگ همین دسترسی سریع به اطلاعات و هماهنگی بین آن ها است.

اتوماسیون اداری یک سامانه ی قابل کنترل و برنامه ریزی متناسب با نیاز های کسب و کار شما است. اتوماسیون در قالب یک بسته نرم افزاری با خرید نرم افزار اتوماسیون اداری پیاده سازی می شود و کلیه اجزای اطلاعاتی و بخش های مختلف سازمان را به صورت یکپارچه طبقه بندی، تنظیم و اصلاح می کند. همچنین باعث تسریع در دسترسی به آمار و دستورالعمل ها می شود.

پس به صورت کلی خودکارسازی یا اتوماسیون، مجموعه‌ای از روش‌های کاری و نرم‌افزار و سخت‌افزاری است که برای ذخیره و بازیابی و مبادله اسناد و اطلاعات اداری به کار برده می شود.

نرم افزار های خودکار سازی

با توجه به رشد سازمان ها در حوزه های مختلف اطلاعاتی ، استفاده از مزایای نرم افزار اتوماسیون اداری بسیار احساس می شود. با استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب از مزایای زیادی همچون حذف کاغذ،  جمع آوری و توزیع اسناد و فرم های ارتباط اداری، تصویر برداری و بایگانی اسناد، پردازش و ویرایش متن، گزارش گیری آماری دقیق و سریع و …  که بخش هایی از این سیستم تحت وب می باشد، بهره مند می شوید.

اتوماسیون اداری ابری

شاید شما صاحب کسب و کاری باشید که در شروع راه هستید و می خواهید در خصوص هزینه ها کمی محتاط تر عمل نمایید، می خواهید اتوماسیون اداری را بدون پیچیدگی های استقرار و راه اندازی استفاده کنید یا به صورت آزمایشی و کوتاه مدت از آن استفاده کنید و .... در این صورت پیشنهاد ما به شما استفاده از اتوماسیون اداری ابری است.

مزایای استفاده از سیستم اتوماسیون ابری

اتوماسیون اداری ابری (نرم‌افزار به‌عنوان سرویسSaaS)  روشی جدید در ارائه خدمات نرم‌افزاری است که در آن تمام مسئولیت خرید، نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار بر عهده شرکت ارائه دهنده خدمات است. خدمات و امکانات از طریق اینترنت در اختیار شما قرار می‌گیرد. پس شما نگرانی از بابت پشتیبانی، ارتقای سخت افزار و دیگر موارد ذکر شده نخواهید داشت.

  • اقتصادی و مقرون به صرفه بودن

کنترل و میزبانی نرم افزار از راه دور است و کسانی که می خواهند از آن استفاده کنند، تنها باید ماهانه یا در دوره های زمانی مشخص بابت استفاده از این سرویس ها و نرم افزار ها مبلغی را خدمات بپردازند. همچنین چون نیاز به خرید و راه اندازی نرم افزارها نیست و از طرف دیگر نیازی به هزینه کردن بابت نگهداری تجهیزات هم نمی باشد، بسیار مقرون به صرفه است.

  • انعطاف پذیری و قابلیت گسترش داشتن

چون همه چیز در بستر ابر و خدمات ابری ارائه می شود، در صورت رشد سازمان و اضافه شدن فرایند ها و افراد جدید به سادگی می توان آن را گسترش داد. افزون بر آن از هر جایی که به اینترنت دسترسی داشته باشید می توانید کارها را انجام دهید زیرا برای استفاده از خدمات اتوماسیون اداری بر بستر ابر تنها دسترسی به اینترنت کافی است.

  • افزایش کارایی و تدوین استراتژی ها و تصمیمات درست برای آینده سازمان

قابلیت ایجاد گردش کار خودکار در این سیستم موجب افزایش کارایی شرکت می شود. مدیران و کارکنان در لحظه می توانند به گزارشات دسترسی پیدا و تجزیه و تحلیل کرده و برنامه ریزی خوبی برای تصمیمات آینده شرکت مانند پیش بینی فروش، بودجه بندی و … انجام دهند.

مزایای استفاده از سیستم خودکار سازی اداری تحت وب برای کسب و کار ها و سازمان ها

  • در سطح سازمان گردش مکاتبات به شکل الکترونیکی انجام می شود و در پس آن بایگانی الکترونیکی، بهره گیری از امضاء دیجیتالی و کارتابل الکترونیکی میسر می باشد.
  • پاسخگویی به مراجعان با سرعت و به موقع در انواع اتوماسیون امکان پذیر می باشد
  • افزایش بهبود ارتباطات درون و بیرون سازمانی و بهبود کارایی زیرا گردش کار مکانیزه جایگزین گردش کار سنتی شده است
  • کنترل کاربردی و استاندارد برکار کاربرانی که آموزش کار با اتوماسیون اداری را گذرانده اند ممکن خواهد شد
  • نگهداری بهینه اطلاعات در اتوماسیون و صرفه جویی در زمان و استفاده بهینه از وقت در سازمان
  • جستجو اطلاعات ذخیره شده در انواع اتوماسیون اداری به سهولت انجام می شود
  • حذف کاغذ، امکان کنترل گردش نامه و بررسی موقعیت نامه در هر زمان و مکان امکان پیگیری نامه های ارجاع داده شده و یافتن نقاط گلوگاه در گردش کارها
  • اسناد و اطلاعات به خوبی بایگانی می شوند؛ از ابزارهای مهم مدیریت در تهیه برنامه‌ ها و تصمیم گیری های استراتژیک تحلیل درست اطلاعات است.

اتوماسیون اداری تحت وب آی کن

اتوماسیون اداری پیشرفته تحت وب آی‌کن، بستری مناسب و مطمئن جهت رسیدن به یک سازمان الکترونیک و بدون گردش کاغذ (Paperless) و مجموعه اطلاعات یکپارچه و قابل دسترس از سیستم‌های مختلف را مهیا می‌نماید.

اتوماسیون اداری آی‌کن مطابق با استاندارد ISO15408 و همچنین با تائید صلاحیت از مراجع ذیصلاح، توانست مراحل مختلف آزمایش‌های Test Plan امنیتی را با موفقیت پشت سرگذاشته و ماحصل آن کسب تائیدیه رسمی امنیت و ثبت نرم‌افزار سازمان الکترونیک تحت وب به عنوان تنها نرم‌افزار امن سازمان الکترونیک تحت وب در کشور می‌باشد.

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 356 تاريخ : 2 شهريور 1398 ساعت: 21:55

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :